2014. július 9.

Díj díj díj!

Sziasztok!

Amikor elindítottam a blogot, nem fogadtam, hogy csak a történet kerül fel és semmilyen válaszolgatós, díjazós akármi nem fog ide felkerülni. De ANNYIRA aranyosak vagytok, hogy egyszerűen nem tudom megállni.^^Nagyon köszönöm a következő díjat Little Bad Girlnek, ugyanis 1. Díjat kaptam tőle. <3



Szabályok:
1. Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat!
2. Írj magadról 11 dolgot! 
3. Válaszolj 11 kérdésre! 
4. Írj 11 kérdést! 
5. Küld tovább 11 embernek! 


(újabb) 11 dolog rólam:


1. A kedvenc színem a kék és a lila.
2. Ez az első blog amit írok, korábban soha nem próbálkoztam hosszabb történet írásával.
3. Szeptemberben közös tetkót készíttetek valakivel, aki fontos nekem.
4. Gyakran hibázom.
5. Szétszórt vagyok.
6. Borzalmas a memóriám és ahogy öregszem (xD) egyre rosszabb.
7. Nem tudnék laptop nélkül meglenni egy napig se.
8. Tegnap a Braziloknak szurkoltam, szegényeken meg is látszott.
9. Jelenleg fogalmam sincs, hogy hol a telefonom.
10. Szeretek takarítani.
11. Jelenleg Orwell Állatfarmját olvasom.

Kérdések:

1.) A telet vagy a nyarat szereted jobban? Nyár
2.) Szerinted melyik hírességnek van a legjobb megjelenése? Rihanna
3.) Mi volt gyerekkorodban a kedvenc meséd? Tom & Jerry
4.) Készülsz a nyáron valamilyen táborba? Nein
5.) Facebook vagy Twitter? Facebook
6.) Melyik csatornát szoktad leggyakrabban nézni a tv-ben? Nem nézek TV-t :)
7.) Szerinted miben vagy tehetséges? Akadékoskodni nagyon tudok...
8.) Ha valamidet megváltoztathatnád, mi lenne az? Az alakom
9.) Szeretsz fanfictionokat olvasni? Ha igen, kiről? Igen, mindenevő vagyok.
10.) Van olyan beceneved, amit rádragasztottak, de nem szereted? Van, a Cinóbert utálom -.-
11.) Egy nap mennyit gépezel/telózol? Félelmetesen sokat. :|


   

11 kérdés:

1. Mi a kedvenc illatod? 
2. A gyermekkori éned büszke lenne most rád?
3. Van tetoválásod?
4. Hány évesen csókolóztál először?
5. Kaptak már rajta hazugságon?
6. Milyen koncerten voltál utojára?
7. Szerinted mi a legjobb randihelyszín?
8. Mi taszít egy másik emberben?
9. Mi az, amit sosem lenne merszed kipróbálni?
10. Létezik szerelem első látásra?
11. Bírsz magassarkúban járni?

Akinek küldöm:


(Rövid ámde velős megjegyzés, nem biztos, hogy találok megint 11, vagy 10 olyan embert akinek őszintén tovább tudnám adni ezt a díjat, és helyezéseket sem állítok, mert szerintem mindannyian nagyon tehetségesek vagytok, és senki sem jobb mint a másik. Mindenkinek jár az elismerés, már eleve azért, hogy volt elég bátorsága a gondolatait nyilvánosságra hozni és időt fektet abba, hogy másoknak továbbadja.)

Peace, 
Ash

3 megjegyzés: